Promotie activiteiten in de periode van 30-01 t/m 3-02-2017

Hierbij de update van deze week en enkele vragen aan jullie:

Online banner en Facebook campagne

Naar aanleiding van het telefoongesprek met Robbie hebben we tijdens ons gesprek met Jessica van Auke Smits ook aangegeven dat er interesse was om online te integreren in deze communicatiecampagne. Een online banner bij Omroep West voor 1 maand kost € 3.000,-. Daarnaast bekijken we de mogelijkheden voor een (betaalde) Facebookcampagne om ook via social media meer zichtbaar te zijn en doelgroepgericht te adverteren om specifieke doelgroepen aan te spreken. Hiervoor is budget gereserveerd in de huidige begroting dus we gaan even kijken wat er voor dat bedrag mogelijk is en dan leggen we dit aan jullie voor. Indien jullie dit willen inzetten, is het noodzakelijk dat Jessica ook beheerder gemaakt wordt van de Facebookpagina. Dit kunnen we regelen via Paula of Pieter de Boer.

Planning PR-stunts

Volgende week ontvangen jullie van ons de planning voor de PR-stunt met de bewegwijzeringsborden en de PR-stunt op de Pier. @Wim, zou jij kunnen inventariseren welke ondernemers geïnteresseerd zijn in eventuele deelname aan de pop-up markt op de Pier? Dat is wel essentieel voor het opzetten van de actie dat er vanuit de ondernemers genoeg draagvlak is en dan kunnen we snel een concreet plan maken over hoe we de actie gaan inzetten. @Robbie, zou jij nog even wat data kunnen doorgeven waarop je kunt afspreken met Herman Smit (Pier) en Sjoer Sijbesma (Hilton) voor het bespreken van samenwerkingsmogelijkheden? Dan kunnen we een afspraak coördineren. Thanks!

Invulling advertenties

Zoals ik vanmorgen al even mailde naar Wim, horen wij graag welke ideeën er vanuit de promotiegroep zijn inzake de advertenties. We kunnen deze bijvoorbeeld inzetten voor de promotie van Tweede Paasdag zoals vorig jaar ook is gedaan door middel van een abricampagne. We horen graag jullie ideeën!

Actualiteiten

@Wim, zou je ons op de hoogte kunnen houden over de ontwikkelingen rondom de pakketservice (PostNL & Primera), droogloop en andere zaken die mogelijk interessant zijn om de media op te wijzen? Dan kunnen we hier tijdig op inspelen, thanks J

Facebookpagina

Wij hebben afgelopen week contact gehad met Paula van Marktland. Wij hebben haar een aantal mooie foto’s doorgestuurd die zij kan gebruiken voor de facebookpagina. Ook hebben we haar getipt om het artikel uit het AD te delen op de pagina waarin de bereikbaarheid van de Haagse Markt in de toekomst wordt aangestipt. Mochten wij nog meer ideeën hebben voor interessante content, sturen wij dit aan haar door!

 

Advies nieuwsbrief en facebookvolgers

In de bijlage vinden jullie ons advies voor het inzetten van een nieuwsbrief. We denken graag met jullie mee over relevant nieuws en hoe de nieuwsbrief het beste kan worden ingezet voor de Haagse Markt. Indien jullie hier nog vragen over hebben, laat het ons dan even weten.

 

Monitoring & publicaties

Hierbij het monitoringsoverzicht over de periode 27.01.2017 tot en met vandaag. Hieronder een aantal punten betreft de printpublicaties, reacties socialmedia, het onlinerapport, de facebookpagina van de Haagse Markt en een advies voor het uitzetten van de Haagse Markt nieuwsbrief i.c.m. het werven van Facebookvolgers. In de bijlage een artikel uit Eendracht Ypenburg van vandaag over de P+R op de Binckhorst.

Reacties socialmedia

Verder attendeer ik jullie op onderstaande reactie op de P+R facebookpost van de Haagse Markt. We raden aan hier niet proactief op te reageren, aangezien de kritiek richting Q-Park en de gemeente Den Haag gaat.

Onlinerapport:

Tot slot verwijs ik graag naar het online dashboard waarin alle sociamediaberichten en nieuwsartikelen worden gepresenteerd.

Link naar onlinerappport: https://in.coosto.com/d/033768546c3e5d621d63d345/haagse-markt-

Eendracht Ypenburg 1.2.2017

Haagse Markt Advies nieuwsbrief & socialmedia

Promotie activiteiten in de periode van 30-01 t/m 3-02-2017