Promotie activiteiten in de periode 24 t/m 31 maart ’17

Hierbij de update van Smith!

 

Week 24 t/m 31 maart ’17

 

SocialLane Facebook-campagne

De Facebookcampagne bij SocialLane is in gang gezet. De eerste advertentie is rondom de Beste Markt van NL. Tot nu toe loopt deze advertentie erg goed! Er zijn inmiddels al 674 paginalikes bijgekomen. En het bericht is getoond aan 21.695 personen. Vandaag is er contact geweest met Paula voor het aanleveren van ‘paas producten’. De foto’s zijn doorgestuurd aan SocialLane en worden meegenomen in de advertentie rondom Tweede Paasdag. Weet je of er ondernemers op de Haagse Markt zelf ook speciale acties op deze dag hebben? Dan neemt SocialLane dit mee in de advertentie. SocialLane zag in de privéberichten op de pagina dat iemand al naar de openingstijden voor Pasen had gevraagd. Dus zij willen dit bericht ook graag boosten onder de fans die de pagina al volgen. Hieronder de twee advertenties.

  1. Advertentie ‘Beste Markt van NL’
  1. Advertentie Tweede Paasdag

Voor vanmiddag is er alvast een opzet gemaakt voor een bericht op de tijdlijn.

Inkoop outdoor media

Vorige week zijn de gemaakte uitingen voor de outdoormedia campagne. In week 14 (3-7 april) gaat de abricampagne lopen, gevolgd door de 50 A0-frames in week 15 (10-14 april). Daarnaast zijn er advertenties ingekocht in Metro (landelijke dekking), Posthoorn & AD Haagse Courant (regionale dekking) en wijkkrantjes (lokale dekking). Tevens verschijnt er op 10 april een speciale bijlage bij AD Haagse Courant met voorjaarsuitjes uit de regio. Voor de Haagse Markt is een 1/8 advertentie op print ingekocht gecombineerd met een online plaatsing op ad.nl/uitjeregio. Maandagochtend om 12.00 uur moet de tekst & beeld worden aangeleverd bij Auke Smits, hier zorgt Smith voor.

 

Flyer Tour de Haagse Markt

Er is een flyer in de maak voor touroperators om de ‘Tour de Haagse Markt’ aan de man te brengen. Wim heeft in samenwerking met Paula een eerste opzet gemaakt en Smith heeft hier feedback opgegeven. Volgende week wordt de flyer verder gefinetuned, zodat ie daarna ook bij Den Haag Marketing kan worden aangeleverd en wij kunnen kijken of we er een persbericht over kunnen samenstellen.

Printpublicaties

Alle verschenen printpublicaties van de afgelopen week, zijn bijgevoegd in deze mail.

 

Onlinerapport

Tot slot, de link naar het online monitoringsrapport met daarin alle publicaties die verschenen zijn in de online en social media.

https://in.coosto.com/d/033768546c3e5d621d63d345/haagse-markt-

 AD Haagche Courant ed. Den Haag Stad 24.03.2017

Abri HM Pasen 2017 outline final

Metro 1-8 HM Pasen 2017 outline final

Hallo Hensbroek Amstenrade & Oirsbeek 29.03.2017 (1)

Leisch Dagblad ed. Rijn en Veenstreek 27.03.2017 Posthoorn ed. LeidschenveenYpenburg 22.03.2017

AD Haagsche Courant ed. Den Haag Stad 24.03.2017

Promotie activiteiten in de periode 24 t/m 31 maart ’17